Fără categorie

Deschide-ti inima

Stiu din proprie experienta ca ne închidem inimile de multe ori din cauza dezamăgirilor, din cauza ca ne-au rănit alți oameni sau ne-am rănit noi ca am proiectat prea multe sperante în mâinile altcuiva.

De multe ori inima a fost țintă, asupra căreia s-au aruncat săgeți de culori diferite- roșii de furie, galbene de invidie, mov de indiferență. De multe ori inima s-a făcut cât un purice de teamă, s-a strâns de durere dar mai știu ca au fost momente când am întâlnit oamenii potriviți, în fata cărora ne-am putut deschide inima, pentru ca am știut ca nu vom fi judecati, bârfiți sau învinuiți.

Deschide-ti inima și chiar dacă nu vrei sa împărtășești cu cineva ce simți, vorbește cu ea. Vorbește cu inima ta și spune-i ca este în siguranță, că oricât de mulți oameni au rănit-o, mai sunt și alți oameni buni, care o pot pansa sau pur și simplu asculta.

Deschide-ti inima și vezi ce îți șoptește- este ea dornică de singurătate sau de a sta printre alte inimi, este ea dornică de cuvinte sau de tăceri complice, este ea dornică de iubire sau sa fie ascultată?

Deschide-ti inima și ia-o în palme și sopteste-i ca o iubești, ca ii mulțumești că zilnic îți dă posibilitatea sa faci ceva nou in viață, sa trăiești!

Deschide-ti inima și pretuieste-o asa cum îți prețuiești haina cea mai frumoasa, prietenul cel mai bun, părintele mult iubit!

Deschide-ți inima si picura iubire!

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.