Fără categorie

Disciplina

prima mea zi de disciplina conștientă și cu intenție.

-îmi trec pe foaie dimineața tot ce mi am propus sa fac în ziua respectiva

-îmi bifez seara ce am făcut și acolo unde nu am făcut ma folosesc de Pălăria alba al lui Edward de Bono pentru a vedea detașat ce nu a mers.

-ma felicit pentru ce am reușit

Este provocarea care vreau sa devina automatism și care va genera o noua inimadincuvinte pentru ca, deși s-a terminat o relație profesională cum va ziceam intr-un articol anterior, omul acela, căruia ii voi fi recunoscătoare all my life, m-a readus la mine.

La cea pe care am abandonat-o pentru ani de călătorii corporatiste mai mult sau mai puțin cu valoare adăugată pentru mine.

Stiu ca aceasta jumătate de an va fi diferita și dacă nu se vor vedea rezultate spectaculoase, vor fi cel puțin câteva lucruri schimbate la mine, iar primul este chiar disciplina.

Pentru ca da, între idei unele geniale cum am eu și implementare, de fapt contează cel mai mult implementarea și mai ales disciplina asociata acesteia.

Azi e prima zi din noua rutina și azi îmi sunt recunoscătoare ca am decis sa parcurg drumul schimbării deschis de acest antreprenor, un om sufletist și pasionat de eleganta cum sunt eu de scris.

Also, Viel Glück für mich!

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.