Superblog 2021

Cu o ceasca de Etolia lucrurile merg ceas!

Pentru mine nicio dimineata nu seamana una cu cealalta. Sunt dimineti in care alarma suna insistent de cel putin trei ori pana ma ridic din pat, sunt dimineti in care alerg cu fetita mea la gradinita mai rapid ca Duracell, sunt dimineti cand sarcinile de serviciu imi perturba somnul dulce si ca o bufnita la ora cinci dimineata sunt in fata laptopului. Si mai sunt acele dimineti cand ma trezesc la ce ora vreau, stau si privesc pe geam la razele plapande ale soarelui, la copaci, la oamenii grabiti ca si mine. Toate aceste dimineti au in comun o cana mare sau o ceasca de CAFEA. Dincolo de beneficiile recunoscute ale cafelei – imbunatatirea capacitatii de concentrare, cresterea nivelului de memorare pe termen scurt, prevenirea declinului cognitiv, reducerea riscului de dezvoltare a diabetului de tip 2, cafeaua este cea mai constanta, iubita placere si cea mai consecventa rutina in viata mea.

Dimineata cand ma trezesc primul lucru este sa o privesc pe cea mica cum doarme, sa-mi umplu rezervorul sufletesc cu dragoste, tinerete si vitalitate si al doilea este sa imi iau ibricul si sa imi pregatesc cafeaua. De curand am descoperit si imi place foarte mult Etolia, cafea proaspat prajita, 100% Arabica, importata verde in tara si prajita local. Eu ii spun cafeaua ceas, pentru ca de la prima gura, ma simt energica, pregatita sa imi pun ordine in ganduri, sa imi trasez lista cu activitati aferenta zilei respective. Am remarcat ca de fiecare data cand incep ziua cu Etolia Espresso, lucurile merg ceas pentru mine si reusesc atat sa imi termin ce imi propusesem pe lista, cât si sa imi creez o rezerva de timp pe care sa o dedic pasiunilor.

Etolia pentru dimineti in care lucrurile merg ceas

Caci, dupa cum va asteptati probabil, unei persoane careia ii place o cafea rafinata, de o calitate superioara i se asociaza si o personalitate pe masura – pretentioasa, dar sufletista in relatiile cu ceilalti, preocupata de design interior, fotografie, blogging si mai ales psihologie, dar si cu un job axat pe cifre si detalii.

Cu atatea pasiuni si un job atat de solicitant nu e de mirare ca am nevoie in permanenta de un ceas, sa contorizez la secunda folosirea timpului.

Dar cu o ceasca de cafea de specialitate asa cum este Etolia, mintea mea devine atat de concentrata si conectata la ceea ce face, corpul este pe aceeasi frecventa incat ceasul isi urmeaza propriul curs, fara ca eu sa ii mai arunc o privire. Dintr-o data simt ca ceasul meu interior isi face treaba perfect, fara nevoia unui ceas exterior si ritmul sau rapid este imprimat de gustul delicios, aromat al cafelei boabe proaspat macinate.

Si mai e placerea aceea de a lua in mana boabele de cafea, de a le mirosi si de a ma imbata cu parfumul lor, care ma poarta instant peste mari si tari cum este de pilda Etolia Rwanda Muteteli. Cu o aciditate citrica intensa, usor florala cu tente de coriandru dulce, note de portocala si ciocolata neagra, aceasta cafea minunata ma transfera direct pe continentul african si imi imaginez cum admir frumusetea salbatica a Rwandei, vizitez Parcul National des Volcans sau lacul Kivu, unul dintre cele mai adanci 20 de lacuri din lume, preferat de practicantii sporturilor nautice, printre care ma numar si eu.

Cu o cafea precum Etolia lucurile merg ceas si oricand pot sa imi ajustez propriul ceas. Daca v-am facut curiosi de unde mi-am luat aceste sortimente de cafea minunata, aflati ca secretul meu se numeste Kfea.ro si este primul și cel mai mare coffee shop online din România. Veti gasi aici atat branduri de cafea premium sub mai multe forme (capsule, boabe, macinate etc), cat si aparate de cafea și produse de întreținere, produse de vending, ceai, ciocolată caldă.

Pentru mine, pentru tine, pentru toti cei care doriti sa masurati orele din ceas in amintiri de neuitat alaturi de cei dragi, in pasiuni transformate in arta, in copilarie impartita cu proprii copii luati o ceasca de Etolia, savurati-o pe indelete si lucurile vor merge ceas!

*Superblog 2021

*Poze personale mai putin logo Kfea.ro si poza cover

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.